Saturday, January 29

new addicted. . .

Ini la akibat ikut2 sangat dengan orang sekeliling . .kan da terpengaruh . . tapi actually sebenarnya sejak dulu lagi minat korean drama nie . .tapi almaklum la . .dulu zaman kuno .. tak tahu nak cari resources kat mana *almaklum aku nie kan orang kampung je . . hihihi . . . ok back to the story . . mula2 zaman sekolah duluw duk gak follow cerita drama2 korea . ..tengok best tapi tak tahu nama pelakon .. tajuk cerita  *main tgok jek sebab pelakon handsome dan jalan cerita yang comel . . first cerita yang menarik hati untuk tengok adalah Full House (ini japan la) . .arhh tak kisah la . .next cerita yang pasal 2 beradik rebut seorang perempuan bodoh2  biasa je perempuan tuh . .tajuk tak tau . .nama pelakon pun tak tahu  *tengok tau hihihi . .then seterusnya banyak la lagi . . semua cerita korean yang aku minat semua love story . .dan bila fikir2 balik . .macam fairytale je semua tuh . . haish . .tapi banyak la follow .. ha ada lagi . Prince Hour . . .apa lagi ha . .Yu Hee The Witch . . memang comel . .lagu pun comel . .next apa ye . .ntah la . . .lepas tuh stop sekejap daripada dunia Korean ..sebab tak de feed back . .member plak masa tuh mana ada addicted dgn Korean lagi . . so. .tak kan la aku sorang2 tergila2 Korean kan . .malu la . . tak in group la aku dgn mereka. . so aku tinggal kan la dunia Korea dgn perasaan sedih dan hampa . .sebab kalau aku sorang syok sendiri tapi orang lain tak . . hermm kesian aku kan . .sentiasa tak ada self confidence yang tinggi. . haish tapi tuh dulu la . . bukan sekarang . .duluw orang boleh memperkotak-katik kan aku . .perasaan aku  . memperbodohkan aku . .tapi itu semua duluw . .sekarang tidak . . HAIP.. . . apa yang kamu merepek ini . . eishhh suka lari dari main point .. huishh . . .


ok tapi sekarang aku hari2 telah di sogok dengan korean song . .korean drama . .dan macam2 la . .so berputik la kembali cinta lama dihati ini . .hihii . .setelah hampir setahun aku meninggal kan 'cinta' aku . .akhirnya . .aku menemuinya semula . terima kasih kepada kawan2 kolej . .classmate gue . .memberi sokongan . .hahahah....so drama yang telah membuah kan kembali 'cinta' aku adalah Boys Over Flower. . .i'm in love  ..and deeply in love. . i'm think i'm falling in love again. .towards my true love . .yang hampir setahun aku meninggalkan nya . .
owhh my love sorry . .now. . my hubby are . .  LEE MIN HO DAN KIM BUM . . i love you sooo muchhh!!!..muaxx!.. .(jangan jealous or marah ye . .saya single and available . .huhu)
time ni la nanti ramai yang declare macam2 . .hishhh .. .maybe kalau ex2 boyfriend aku yang dulu2 ada perempuan lain . . aku relakan . .amik la . .tapi yang ini . .ermmm hanya di hatiku  . .lee min ho dan kim bum dan kim hyun joong dihatiku . .ala2 Uitm dihatiku pulak..wuhahahah . ...so untuk permulaan . ini la gmbar kekasih hati aku. . .lebih rela bercinta macam ini. .dari fall in love then kene tipu. . .oppsss * wafa mind with your wording dear. . ( ok) . . .I LOVE YOU!!!!!








Betapa comel nya mereka ini!!!! . .  .tak tidur malam dibuatnya . .  .tiap2 malam inilah yang ku tatap....hihihih

No comments: