Friday, November 26

Insyaallah

I was so far from you  Yet to me you were always so close I wandered lost in the dark  I closed my eyes toward the signs You put in my way I walked everyday Further and further away from you
Ooooo Allah, you brought me home
I thank You with every breath I take.

I never thought about All the things you have given to me I never thanked you once I was too proud to see the truth
And prostrate to you
Until I took the first step
And that’s when you opened the doors for me
Now Allah, I realized what I was missing
By being far from you.

Allah, I wanna thank You
I wanna thank you for all the things that you’ve done
You’ve done for me through all my years I’ve been lost
You guided me from all the ways that were wrong
And did you give me hope

Alhamdulillah,

alhamdulilah,
Alhamdulilah,
Engkau telah membuka hati ku...membuka minda ku..membuka mata ku..
untuk lebih terbuka dan menerima keadaan qada' dan qadar'
aku tahu kelemahan diriku sendiri..maafkan aku jika aku pernah mnyakiti hati sesiapa sahaja..
aku tahu aku tidak mempunyai apa2...jd jgn la memberi apa2 harapan kepada aku..
aku cukup lemah..aku mohon..cukupla sampai disini...
jgn memberi apa2 harapan kat aku lagi..
aku tahu banyak dosa telah aku lakukan...
aku mohon...
kembalikan aku ke pangkal jalan yang benar...
aku mohon Engkau utuskan aku seseorang yg dapat membimbing aku ke jalan Mu yg benar..
aku tidak mahu terus sesat dan tergelam dalam dunia yang tidak mnjanji kan apa2 kebaikan pada aku..
Aku perlu kan seseorang yg betul2 mnyayangi aku..bukan mempergunakan aku...
aku mohon....pada Mu Yang Maha Berkuasa....
tolong hambamu yang teraniaya ini..
aku Tak perlu Simpati manusia di dunia...
Aku hanya perlukan Simpati dari Mu Yang Maha Besar.....
aku tidak mahu mngharap lagi..cukup.sudah..berkali2 aku dikhianati....
kini biarla aku sendiri..mencari cahaya Ilahi.....

No comments: